Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Sigma Truck | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Sigma Truck SHPD / Super-High-Performance-Diesel / wysokojakościowy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania najnowszej generacji wysokoobciążonych silników diesla o dużej mocy,także tych, które spełniają wymagania normy „EURO 3” bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. Mogą być stosowane również w pojazdach pracujących na krótkich trasach-zaopatrzenie w miastach i przewozy pasażerskie zapewniając bardzo duży margines jakościowy. ACEA E7,E5,E3,B3, API CI-4/CH-4/SL, VOLVO VDS-3, CCMC D-5, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 E, MACK EO-M Plus, M.B. 228.3, MAN M 3275, MTU typ 2, Cummins CES 2007 1/2/6/7/8, VW 501.01+505.00 |
|||
Sigma Turbo | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Sigma Turbo SHPD / Super-High-Performance-Diesel / wysokojakościowy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników o dużej mocy, bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. ACEA E3-96, API CG-4,/SG, CCMC D-5, PD-2, SCANIA LONG DRAIN, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 E, MACK EO-L, MAN 3275, M.B. 228.3, MTU typ 2, VOLVO VDS2 |
|||
Universal Motoroil | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Universal Motoroil Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy spełniający wymagania producentów silników nowej generacji, zarówno z zapłonem samoczynnym (Diesel) jak i z zapłonem iskrowym (Otto), w tym również silników z turbodoładowaniem. API CF-4/SG, CCMC (ACEA) D-4, G-4, PD-2, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 E, Detroit Diesel Allison Type C-4, CATERPILLAR TO-2, MAN 271, Mercedes Benz 227.1 |
|||
Universal Motoroil | 15W-50 | zobacz | Karta produktu |
Universal Motoroil Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy spełniający wymagania producentów silników nowej generacji, zarówno z zapłonem samoczynnym (Diesel) jak i z zapłonem iskrowym (Otto), w tym również silników z turbodoładowaniem. API CF-4/SG, CCMC (ACEA) D-4, G-4, PD-2, MIL-L-2104 E, MIL-L-46152 E, Detroit Diesel Allison Type C-4, CATERPILLAR TO-2, MAN 271, Mercedes Benz 227.1 |
|||
Sigma TFE | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Sigma TFE SHPD ( Super High Performance Diesel ) półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, zapewniający oszczędność paliwa i wydłużone przebiegi między wymianami oleju, przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników Diesla o dużej mocy, bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych ( szczególnie międzynarodowy transport drogowy TIR ). Olej ten może być również stosowany w silnikach Diesla instalowanych w samochodach dostawczych i osobowych, zapewniając duży margines jakościowy. API CH-4/SJ, ACEA E3-96, E5-03, B3-96, A3-96,MAN M 3275, Mercedes Benz 228.3, VW 500.00 i 505.00, VOLVO VDS 2, Scania Long Drain |
|||
Sigma Ultra TFE | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Sigma Ultra TFE jest olejem wielosezonowym U.H.P.D. ( Ultra High Performance Diesel ), przystosowany do smarowania silników z turbodoładowaniem, działające w trudnych warunkach, z charakterystyka „fuel saving”. Dzięki zastosowanej niekonwencjonalnej syntetycznej (hydrokraking) bazie oraz odpowiednim dodatkom, produkt pozwala na zachowanie bardzo długich odstępów czasu między okresami wymiany olejów przewidzianymi przez konstruktorów.(16 zaworów/ zmienna regulacja silnika/ tłumik z katalizatorem ). ACEA E4, API CF, CF – 4/SF, MAN 3277, MERCEDES BENZ 228,5, VOLVO VDS II, DAF, IVECO, SCANIA, MTU TYPE 3 |
|||
Trucksint TFE | 5W-30 | zobacz | Karta produktu |
Trucksint TFE jest wielosezonowym, całkowicie syntetycznym olejem U.H.P.D., przystosowanym do smarowania silników z turbodoładowaniem, pracujących w bardzo trudnych warunkach z charakterystyką bardzo niskiego poziomu zużycia paliwa. Produkt jest szczególnie zalecany do smarowania dieslowskich silników z turbodoładowaniem, pracujących w trudnych warunkach i mających bardzo długie przebiegi. Pozwala również na maksymalne przedłużenie okresów pomiędzy wymianą olejów zalecaną przez konstruktorów. Poza tym jest przystosowany jest do smarowania wolnossących silników dieslowskich stosowanych w pojazdach transportu miejskiego lub pojazdach użytkowych pracujących w warunkach wysokiego natężenia ruchu ulicznego, mających duże przebiegi i częste postoje. API CF, ACEA E 4, MAN 3277, MERCEDES BENZ 228.5, VOLVO VDS2, MTU typ 3 |
|||
Supertractor Universal | 15W-30 | zobacz | Karta produktu |
Supertractor Universal To wysokiej jakości wielofunkcyjne oleje przeznaczone do smarowania wszystkich części maszyn rolniczych (włączając w to również przekładnie i silniki) spełniający wymagania producentów najnowocześniejszych maszyn rolniczych, nie są zalecane do stosowania jedynie do wysokoobciążonych przekładni, gdzie producent wymaga olejów spełniających wymagania API GL-5 API CE,CF-4/SF, API GL-4, ALLISON C4, CAT TO-2, FORD M2C 159B, JOHN DEERE JDM J27, M.B.228.1, M.B.227.1, MF M 1139, ZF TE-ML 06B, 06C, 07B, CCMC D4 |
|||
Supertractor Universal | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Supertractor Universal To wysokiej jakości wielofunkcyjne oleje przeznaczone do smarowania wszystkich części maszyn rolniczych (włączając w to również przekładnie i silniki) spełniający wymagania producentów najnowocześniejszych maszyn rolniczych, nie są zalecane do stosowania jedynie do wysokoobciążonych przekładni, gdzie producent wymaga olejów spełniających wymagania API GL-5 API CE,CF-4/SF, API GL-4, ALLISON C4, CAT TO-2, FORD M2C 159B, JOHN DEERE JDM J27, M.B.228.1, M.B.227.1, MF M 1139, ZF TE-ML 06B, 06C, 07B, CCMC D4 |
|||
Oleje silnikowe Agip ( Eni ) do ciężarówek, maszyn rolniczych i budowlanych to gwarancja najwyższej jakości olejów mineralnych i syntetycznych |