![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Oleje silnikowe do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Rimula R6 LME | 5W-30 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R6 LME 5W-30
Olej Shell Rimula R6 LME to półsyntetyczny środek smarny bazujący na unikatowej technologii, którego właściwości fizyczne i chemiczne dostosowują się do zmieniających się warunków pracy silnika. Przyczynia się do optymalizacji transportu poprzez: ograniczanie emisji, wydłużenie okresów między wymianami oleju, obniżenie zużycia paliwa. ACEA: E6, E7; Cummins: CES 20077; MAN: M3477; Aprobata MB: 228.51 |
|||
Rimula R6 LM | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R6 LM 10W-40
Olej Shell Rimula R6 LM to produkt oparty na innowacyjnej technologii, która pozwala spełnić wymogi techniczne i funkcjonalne firm transportowych i budowlanych, posiadających floty składające się intensywnie eksploatowanych pojazdów ciężarowych i autobusów z silnikami Diesla oraz CNG. Zapewniając wszechstronną ochronę, olej Shell Rimula R6 LM umożliwia zoptymalizowanie operacji transportowych dzięki obniżeniu poziomu emisji, oszczędności kosztów eksploatacji, moc ochrony ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Spełnia ACEA E6 &; E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; Aprobata MB: 228.51, 226.9; MTU; Category 3.1; Samochody ciężarowe Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2. |
|||
Rimula R6 M | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R6 M 10W-40 Olej Shell Rimula R6 M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro II, Euro III i niektórych silników spełniających normę Euro IV. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej. API: CF; ACEA: E7, E4; Cummins: CES 20072; Deutz: DQC IV-05; Mack: EO-M+; MAN: M3277;
|
|||
Rimula R5 LE | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R5 LE 10W-30
Shell Rimula R5 LE to innowacyjny olej do silników wysokoobciążonych, zaprojektowany, aby zapewnić ochronę w pełnym zakresie temperatur i ciśnień występujących w nowoczesnych silnikach. Dzięki temu jest to idealny olej dla właścicieli intensywnie eksploatowanych pojazdów terenowych i drogowych. Opracowany, aby zapewnić oszczędności paliwa, dłuższy okres stosowania, lepszą ochronę silnika i doskonałą ochronę przed zużyciem - olej Shell Rimula R5 LE spełnia wymogi specyfikacji API CJ-4 do stosowania w pojazdach wyposażonych w najnowsze układy kontroli emisji spalin. ACEA E6, E7, E4-99; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Caterpillar ECF-1-A; Cummins CES 20077, 72, 71; DAF spełnia ACEA E6&E4, Mack EO-M+; MAN M 3477, 3271- 1; MB 228.51, 226.9; MTU Category 3,1; Renault Trucks RD-2; Volvo CNG, VDS-2, spełnia wymagania JASO DH-2, |
|||
Rimula R5 LM | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R5 LM 10W-40 Półsyntetyczny olej z dodatkami najnowoczesniejszej technologii "low SAPS" zapewniający czystość silnika i ochronr tłoków. Olej zapewniający obniżenie emisji spalin i wydłużone przebiegi między wymianami. ACEA : E6,MAN M 3477;MB 228.51 |
|||
Rimula R6 MS | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R6 MS 10W-40
Shell Rimula R6 MS cechuje połączenie nowoczesnej technologii wielofunkcyjnych dodatków uszlachetniających z właściwościami syntetycznego oleju bazowego, które wspólnie tworzą elastyczny system dostosowywujący się do warunków jazdy. Korzyści z zastosowania to redukcja kosztów obsługi, czystość tłoków, zmniejszenie zużycia paliwa. Olej odpowiedni dla silników o normie spalin Euro 4 Euro 5 nie wyposażonych w filtry cząsteczek stałych, oraz dla silników Scanii Euro 6 ACEA: E7, E4; Scania: LDF-2, LDF-3; Deutz: DQC IV-10; MAN M3277; MB 228.5; MTU:Category 3; Renault Truck: RXD; Volvo: VDS-3; IVECO T3 E4 – spełnia wymagania |
|||
Rimula R6 ME | 5W-30 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R6 ME 5W-30
Olej ten dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii wielofunkcyjnych dodatków uszlachetniających tworzy elastyczny system dostosowywujący się do warunków jazdy. Korzyści z zastosowania to redukcja kosztów obsługi, czystość tłoków, zmniejszenie zużycia paliwa. ACEA E4; API CF; MAN M 3277; MB 228.5; MTU Category 3; Volvo VDS-2; DAF: HP-1/2, IVECO TFE - spełnia wymagania. |
|||
Rimula R4 L | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R4 L 15W-40
Olej Shell Rimula R4 L to produkt, w którym wdrożono najnowsze technologie, aby osiągnąć znacząco większą odporność na zużycie, tworzenie się osadów i utlenianie. Oparty na olejach bazowych z grupy II, jest to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie olejów klasy 15W-40, który można stosować w praktycznie każdym pojeździe. Oznacza to, że ten wszechstronny olej można zastosować praktycznie we wszystkich pojazdach, bez względu na ich wiek czy rodzaj API: CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG -4, CF-4, ACEA: E7, E9; Caterpillar: ECF-2, ECF-3; Cummins: CES 20077, 81; DDC: 93K218; Deutz: DQC-III; MACK: EO-O PP; MAN: 3275; Aprobata MB: 228.3, 228.31; MTU: Kategoria 2; Volvo: VDS-4, VDS-3. |
|||
Rimula R2 EXTRA | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R2 EXTRA 15W-40
Oleje Shell Rimula R2 Energised Protection zawierają wypróbowane kombinacje dodatków reagujących na wymogi silnika. Charakteryzują się systemem zwiększonej ochrony przed kwasami zapewniającym skuteczniejszą ochronę i trwałość. Każdy ze specjalnych dodatków chroni silnik, gdy zachodzi taka potrzeba, zapewniając trwałą i niezawodną ochronę przed osadami i zużyciem oraz skuteczne długotrwałe działanie. ACEA E2; API CG-4, CF-4, CF; MAN 271; MB 228,1; Volvo VDS. |
|||
Rimula R5 E | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R5 E 10W-40
Półsyntetyczny olej zapewniający pełną ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla, ulepszona formulacja zapewnia oszczędność paliwa i zmniejszoną emisję zanieczyszczeń silników eksploatowanych w najtrudniejszych warunkach. ACEA E7, E5, E3; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Global DHD-1; Cummins CES 20078, 77, 76, 72, 71; Mack EO-M, EO-M+; MAN M 3275; MB 228.3; Renault Trucks RLD-2; Volvo VDS-3, VDS-2. |
|||
Rimula R3 | 10W | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R3 10W
Najwyższej jakości jednosezonowe oleje do silników Diesla. Zastosowanie do układów przenoszenia napędu i systemów hydraulicznych maszyn budowlanych i rolniczych. API CF. |
|||
Rimula R4 X | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Rimula R4 X 15W-40
Shell Rimula R4 X, o klasie lepkości 15W-40, to najwyższej jakości wielozadaniowy olej mineralny nowej generacji. Zadaniem nowego oleju z rodziny Shell Rimula jest maksymalna ochrona silnika dzięki odpowiednio dobranej mieszaninie dodatków i produktów chemicznych, które zapewniają właściwy poziom czystości i utleniania oraz zużycia silnika w ciężkich warunkach panujących API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF, SL; ACEA: E7, E5, E3 JASO: DH-1: Global: DHD-1; Caterpillar: ECF-1-A, ECF-2 Cummins: CES 20078, 77, 76, 75, 72, 71; DDC: 93K215 DEUTZ: DQC III-10; Mack: EO-M, EO-M+; MAN: M3275-1 MB Approval: 228.3; MTU: Category 2; Renault Trucks: RLD-2; Volvo: VDS-3. |
|||
Oleje STOU do maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Spirax S4 TX | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Spirax S4 TX 10W-40 (Harvella TX 10W-40 *) [STOU]
Wielofunkcyjny, uniwersalny (STOU) olej silnikowo- przekładniowo-hydrauliczny najwyższej klasy, przeznaczony do użytku w silnikach Diesla bez lub z turbodoładowaniem, w silnikach benzynowych, przekładniach, układach hydraulicznych i mokrych hamulcach ciągników i maszyn rolniczych. API CF-4/SF; API GL- 4; Massey-Ferguson M1139/M1144; JDM J27; ZF TE-ML-06B- 06D-06F-07B-17D; Caterpillar TO-2 * - dawna nazwa produktu |
|||
Spirax S3 T | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Shell Spirax S3 T 15W-40 (Harvella T 15W-40 * ) [STOU]
Wielofunkcyjny, uniwersalny (STOU) olej silnikowo- przekładniowo-hydrauliczny najwyższej klasy, przeznaczony do użytku w silnikach Diesla bez lub z turbodoładowaniem, w silnikach benzynowych, przekładniach, układach hydraulicznych i mokrych hamulcach ciągników i maszyn rolniczych. API CF-4/SF; API GL- 4; Massey-Ferguson M1139/M1144; JDM J27; ZF TE-ML-06B- 06Q-07B; Caterpillar TO-2 * - dawna nazwa produktu |
|||
Oleje silnikowe Shell do ciężarówek, maszyn rolniczych i budowlanych to gwarancja najwyższej jakości olejów mineralnych i syntetycznych |