Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Oleje silnikowe do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Gulf Fleet Force Synth | 5W-30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Fleet Force Synth 5W-30 jest bardzo wysokosprawnym olejem syntetycznym do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym w celu spełnienia wymagań określonych dla nowoczesnych europejskich silników odpowiadających normie emisji spalin Euro IV. Olej Gulf Fleet Force Synth 5W-30 jest stworzony z syntetycznych baz olejowych najwyżej jakości i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia pierwszorzędnej ochrony silnika i znacznego wydłużenia okresów pomiędzy wymianami oleju. Olej ten odpowiada najnowszym specyfikacjom ACEA E7 i ACEA E4 i jest odpowiedni do zastosowań, w których występują ciężkie warunki pracy i wymagających wydłużonego okresu użytkowania. Olej nadaje się do zastosowania w większości nowoczesnych pojazdów europejskich. Normy: ACEA E7/E4, API CI-4, Global DHD-1, Mack EO-M Plus, Renault RVI RXD MB 228.5, Cummins CES 20076/20077/20078, MAN M 3277, MTU Oil Category 3 |
|||
Gulf Fleet Force Synth | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Fleet Force Synth 10W-40 jest odpowiedni dla wszystkich silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania używanych w zastosowaniach drogowych, górniczych, budowlanych i innych zastosowania pozadrogowych oraz dla najnowszych wysokoobciążonych silników Diesla, w których nie zastosowano filtra cząstek stałych (filtra gazów wydechowych z silnika wysokoprężnego), pracujących w bardzo niskich temperaturach otoczenia. Normy: ACEA E7/E4, API CF, MB 228.5, MAN M 3277, MTU Oil Category 3, Cummins CES 20072 |
|||
Gulf Superfleet ELD | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet ELD 10W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem syntetycznym do silników Diesla, opracowanym w celu zapewnienia znakomitej ochrony nowoczesnych, wysokoobciążonych silników Diesla pracujących w ciężkich warunkach. Olej Gulf Superfleet ELD 10W-40 jest stworzony z wysokiej jakości baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków w celu zapewnienia doskonałego smarowania i znacznego wydłużenia okresów pomiędzy wymianami oleju. Olej ten został stworzony aby spełnić najnowsze instytucjonalne / OEM normy z przeznaczeniem dla najbardziej wymagających wysokoobciążonych silników Diesla, które spełniają normy Euro IV. Normy: ACEA E7/E4, MTU Oil Category 3, Renault Trucks RXD/RLD-2 |
|||
Gulf Superfeet ULD | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfeet ULD 10W-40 to olej silnikowy o szczególnie wysokich parametrach wydajnościowych, opracowany z myślą o zapewnieniu nieporównywalnej z niczym innym ochrony nowoczesnych silników diesla, które wyróżniają się parametrami wydajnościowymi, które pracując w warunkach wysokiego obciążenia, eksploatowanych zarówno na drogach asfaltowych jak i w terenie. Gulf Superfleet ULD 10W-40 zalecany jest dla większości silników diesla, spełniających normy Euro IV & Euro V (bez filtra cząstek stałych - DPF) jak również dla silników spełniających normy Euro VI firmy Scania. Normy: ACEA E7/E4 MAN M3277 MB 228.5/235.27 Deutz DQC III-10 Volvo VDS-3 RVI/RD-2/RLD/RLD-2/RXD |
|||
Gulf Superfleet XLD | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet XLD 10W-40 jest zalecany do stosowania we wszystkich niskoemisyjnych, wysokoobciążonych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania, spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, wytwarzanych przez producentów północnoamerykańskich, europejskich i japońskich, wymagających stosowania takich olejów o wysokiej jakości. Olej nadaje się również do zastosowań drogowych obejmujących lekko i wysokoobciążone zastosowania drogowe i miejskie, zastosowania górnicze, budowlane, rolnicze oraz inne zastosowania pozadrogowe. W zależności od określonego modelu silnika i warunków pracy, z łatwością można osiągać odstępy pomiędzy wymianą oleju wynoszące 100 000 km. Normy: ACEA E7/E4, Mack EO-M Plus, DAF Extended Drains, Cummins CES 20077/20078 |
|||
Gulf Superfleet LA | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet LA 10W-40 jest olejem zalecanym do stosowania w najnowszych silnikach Scania, montowanych w pojazdach oznaczonych charakterystycznym kodem EEV, za którym kryje się skrót Environmentally Friendly Vehicles, czyli pojazdy przyjazne dla środowiska. Takie silniki wymagają od olejów by te spełniały wyśrubowane normy Scania Low Ash - Niskiej zawartości popiołu. Jest również zalecany do stosowania w wysoko ocenianych silnikach diesla, które spełniają wymogi norm Euro IV i Euro V i które do pracy wymagają olejów takiej jakości. Normy: ACEA E6, MB 228.51, MTU Oil Category 3.1, MAN M 3477 |
|||
Gulf Superfleet XLE | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet XLE 10W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem w pełni syntetycznym do silników Diesla, opracowanym wyłącznie dla nowej generacji wysokosprawnych, niskoemisyjnych silników pracujących w ciężkich zastosowaniach drogowych. Gulf Superfleet XLE 10W-40 jest stworzony z wysokiej jakości baz olejowych, które zapewniają doskonałą zdolność utrzymywania odpowiedniej lepkości w wysokiej temperaturze, doskonałą płynność oleju w niskiej temperaturze, kontrolę lotności i większą oszczędność paliwa. Najnowocześniejsze dodatki uszlachetniające o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zastosowane w oleju Gulf Superfleet XLE 10W-40 ułatwiają utrzymywanie skuteczności działania układów ograniczania emisji spalin, takich jak filtr cząstek stałych (filtr gazów wydechowych z silnika wysokoprężnego) (DPF), który jest stosowany przez niektórych producentów pojazdów w celu spełnienia wymagań norm emisji spalin Euro IV i Euro V. Normy: ACEA E4/E6/E7, MAN M 3271-1/ MAN 3277 CRT™, Deutz DQC III-05 |
|||
Gulf Supreme Duty XLE | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 jest stosowany w najnowocześniejszy, wysokosprawnych, niskoemisyjnych silnikach, w tym w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i układ recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających wymagania norm emisji spalin Euro IV i V i US 2007. Olej ten jest stosowany również do pojazdów drogowych i urządzeń innych niż drogowe eksploatowanych w ciężkich warunkach, przy małych prędkościach/dużych obciążeniach, pracujących na paliwach o ultra niskiej zawartości siarki (15 ppm). Ten olej znajduje również zastosowanie w wysokosprawnych silnikach benzynowych oraz w mieszanych parkach samochodowych gdzie wymagane są oleje spełniające parametry zgodne z następującymi kategoriami parametrów olejów: API CJ-4 / SM. Normy: ACEA E9/E7, Caterpillar ECF-3/ECF-2/ECF-1a, MTU Category 2.1 |
|||
Gulf Supreme Duty XLE | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Supreme Duty XLE 15W-40 jest stosowany w najnowocześniejszy, wysokosprawnych, niskoemisyjnych silnikach, w tym w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i układ recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających wymagania norm emisji spalin Euro IV i V i US 2007. Olej ten jest stosowany również do pojazdów drogowych i urządzeń innych niż drogowe eksploatowanych w ciężkich warunkach, przy małych prędkościach/dużych obciążeniach, pracujących na paliwach o ultra niskiej zawartości siarki (15 ppm). Ten olej znajduje również zastosowanie w wysokosprawnych silnikach benzynowych oraz w mieszanych parkach samochodowych gdzie wymagane są oleje spełniające parametry zgodne z następującymi kategoriami parametrów olejów: API CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4 CF-4, SM, SL i SJ. Normy: ACEA E9/E7, Caterpillar ECF-3, ECF-2 & ECF-1a |
|||
Gulf Superfleet Supreme | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet Supreme 10W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem półsyntetycznym do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym specjalnie do zastosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla, w tym w silnikach wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). Gulf Superfleet Supreme 10W-40 spełnia najnowsze wymagania określone przez wszystkich głównych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników i zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki. Gulf Superfleet Supreme 10W-40 stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji. Normy: ACEA E7, Global DHD-1, Mack EO-M Plus, Caterpillar ECF-1a, Scania LDF-2 |
|||
Gulf Superfleet Supreme | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym specjalnie do zastosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla, w tym w silnikach wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). Gulf Superfleet Supreme 15W-40 spełnia najnowsze wymagania określone przez wszystkich głównych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników i zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki. Gulf Superfleet Supreme 15W-40 stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji. Normy: ACEA E7, A3/B4, Global DHD-1, MB 229.1, Mack EO-M Plus, Renault Trucks RLD-2 Cummins CES 20071/20072/20076/20077/20078, Caterpillar ECF-1a, Deutz DQC III |
|||
Gulf Superfleet LE | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet LE 10W-30 jest bardzo wysokosprawnym olejem do silników Diesla przeznaczonym do stosowania we wszystkich nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania. Gulf Superfleet LE 10W-30 jest stworzony z wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia najwyższego stopnia ochrony silnika oraz wydłużenia okresów pomiędzy wymianami oleju. Gulf Superfleet LE 10W-30 został zaprojektowany specjalnie w celu spełnienia wymagań określonych dla silników zgodnych z normami emisji spalin Euro II i Euro III jak również odpowiada on ostrym wymaganiom określonym przez innych, głównych, światowych producentów silników. Normy: API CH-4/CF, ACEA E7, B3, Renault Trucks RD/RD-2, MB 228.3, MAN M 3275, Volvo VDS-2, Mack EO-M Plus, Caterpillar ECF 1-a, Cummins CES 20071/20072/20076/20077/20078 |
|||
Gulf Superfleet Special | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet Special 15W-40 jest wysokosprawnym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla opracowanym w celu spełnienia wymagań eksploatacyjnych określonych dla nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania pracujących w ciężkich warunkach. Gulf Superfleet Special 15W-40 jest stworzony jako mieszanka wysokorafinowanych baz olejowych i sprawdzonych, wielofunkcyjnych dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia doskonałych parametrów eksploatacyjnych i wydłużenia okresów pomiędzy wymianami oleju. Gulf Superfleet Special 15W-40 spełnia wymagania określone dla szeregu wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w różnorodnych zastosowaniach. Normy: ACEA E2/A3/B4, API CG-4/CF, MB 228.3, Volvo VDS, MAN M 3275, MACK EO-L, MTU Oil Category 2 |
|||
Gulf Superfleet Special | 20W-50 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Superfleet Special 20W-50 nadaje się do zastosowania w silnikach Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania, wytwarzanych przez wszystkich głównych, światowych producentów silników, które spełniają wymagania norm emisji spalin Euro II i Euro I oraz do zastosowania w lekkich i ciężkich przewozach drogowych wykonywanych z użyciem samochodów ciężarowych, w tym do przewozów przy wysokich prędkościach i wysokich obciążeniach oraz do przewozów na krótkich dystansach wykonywanych z użyciem pikapów/samochodów dostawczych. Normy: ACEA E2/A3/B4, API CG-4/CF, MB 228.3, Volvo VDS, MAN M 3275, MACK EO-L, MTU Oil Category 2 |
|||
Gulf Super Duty CF | 10W | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Duty CF są gamą olejów silnikowych do samochodów ciężarowych, stworzonych aby spełnić wymagania różnorodnych silników pracujących w trudnych warunkach. Gulf Super Duty CF są produkowane z wysoko oczyszczonych baz olejowych i starannie dobranych dodatków w celu zapewnienia skutecznej ochrony silników pracujących w różnorodnych środowiskach. Normy: API CF, Komatsu Tests: KES 07-802/803/804 |
|||
Gulf Super Duty CF | 20W-20 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Duty CF są gamą olejów silnikowych do samochodów ciężarowych, stworzonych aby spełnić wymagania różnorodnych silników pracujących w trudnych warunkach. Gulf Super Duty CF są produkowane z wysoko oczyszczonych baz olejowych i starannie dobranych dodatków w celu zapewnienia skutecznej ochrony silników pracujących w różnorodnych środowiskach. Normy: API CF |
|||
Gulf Super Duty CF | 30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Duty CF są gamą olejów silnikowych do samochodów ciężarowych, stworzonych aby spełnić wymagania różnorodnych silników pracujących w trudnych warunkach. Gulf Super Duty CF są produkowane z wysoko oczyszczonych baz olejowych i starannie dobranych dodatków w celu zapewnienia skutecznej ochrony silników pracujących w różnorodnych środowiskach. Normy: API CF |
|||
Gulf Super Duty CF | 40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Duty CF są gamą olejów silnikowych do samochodów ciężarowych, stworzonych aby spełnić wymagania różnorodnych silników pracujących w trudnych warunkach. Gulf Super Duty CF są produkowane z wysoko oczyszczonych baz olejowych i starannie dobranych dodatków w celu zapewnienia skutecznej ochrony silników pracujących w różnorodnych środowiskach. Normy: API CF |
|||
Gulf Super Duty CF | 50 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Duty CF są gamą olejów silnikowych do samochodów ciężarowych, stworzonych aby spełnić wymagania różnorodnych silników pracujących w trudnych warunkach. Gulf Super Duty CF są produkowane z wysoko oczyszczonych baz olejowych i starannie dobranych dodatków w celu zapewnienia skutecznej ochrony silników pracujących w różnorodnych środowiskach. Normy: API CF |
|||
Oleje STOU do maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Gulf Super Tractor Oil Universal (STOU) | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Tractor Oil Universal (STOU) jest wysokiej jakości olejem uniwersalnym, wielofunkcyjnym, przewidzianym do stosowania w szerokiej gamie nowoczesnych urządzeń rolniczych. Olej Gulf Super Tractor Oil Universal jest skomponowany ze specjalnie dobranych olejów bazowych z pakietem zaawansowanych technologicznie dodatków w celu zapewnienia niezawodnej pracy urządzeń rolniczych. Ten olej z jego wysokimi parametrami użytkowymi jest doskonały do stosowania w silnikach wysokoprężnych /benzynowych, konwencjonalnych motoreduktorach, układach przeniesienia napędu, hydrostatycznych układach przeniesienia napędu, hydraulicznych, przekładniach głównych, układach kierowniczych, hamulcach zanurzonych w oleju. Normy: API CF-4/CE/CF/SF, API GL-4, Massey Ferguson 1139/1144 John Deere J27C, Ford M2C 159B, Allison C-4, ZF TE ML 06B/07B |
|||
Gulf Super Tractor Oil Universal | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Tractor Oil Universal jest wysokiej jakości olejem uniwersalnym, wielofunkcyjnym przewidzianym do stosowania w szerokiej gamie nowoczesnych urządzeń rolniczych. Olej Gulf Super Tractor Oil Universal jest skomponowany ze specjalnie dobranych olejów bazowych z pakietem zaawansowanych technologicznie dodatków w celu zapewnienia niezawodnej pracy urządzeń rolniczych. Ten olej z jego wysokimi parametrami użytkowymi jest doskonały do stosowania w silnikach wysokoprężnych /benzynowych, konwencjonalnych motoreduktorach, układach przeniesienia napędu, hydrostatycznych układach przeniesienia napędu, hydraulicznych, przekładniach głównych, układach kierowniczych, hamulcach zanurzonych w oleju. Normy: API CF-4/CE/CF/SF, API GL-4, Massey Ferguson 1144/1145, Allison C-4, ZF TE ML 06B/07B |
|||
Gulf Super Tractor Oil Universal | 15W-30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Tractor Oil Universal jest wysokiej jakości olejem uniwersalnym, wielofunkcyjnym, przewidzianym do stosowania w szerokiej gamie nowoczesnych urządzeń rolniczych. Olej Gulf Super Tractor Oil Universal jest skomponowany ze specjalnie dobranych olejów bazowych z pakietem zaawansowanych technologicznie dodatków w celu zapewnienia niezawodnej pracy urządzeń rolniczych. Ten olej z jego wysokimi parametrami użytkowymi jest doskonały do stosowania w silnikach wysokoprężnych /benzynowych, konwencjonalnych motoreduktorach, układach przeniesienia napędu, hydrostatycznych układach przeniesienia napędu, hydraulicznych, przekładniach głównych, układach kierowniczych, hamulcach zanurzonych w oleju. Normy: API CF-4/CE/CF/SF, API GL-4, Massey Ferguson 1139/1144/1145, Ford M2C 159B, Allison C-4, ZF TE ML 06B/07B |
|||
Gulf Super Tractor Oil Universal | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Tractor Oil Universal możliwości oleju Gulf Super Tractor Oil Universal sprawiają, że nadaje się on do większości zastosowań smarowniczych w sprzęcie rolniczym, stwarzając możliwość zmniejszenia zapasów magazynowych oraz eliminując ryzyko zastosowania niewłaściwego oleju. Normy: API CF-4/CE/CF/SF, API GL-4, Massey Ferguson 1144/1145 John Deere J27C, Allison C-4, ZF TE ML 06B/07B |
|||
Gulf Super Tractor Oil Universal | 20W-50 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Super Tractor Oil Universal 20W-50 nadaje się do większości silników wysokoprężnych / benzynowych oraz układów przeniesienia napędu/hydraulicznych ciągników oraz innego sprzętu rolniczego jak również nadaje się do innych zastosowań w sprzęcie rolniczym, takich jak hamulce zanurzone w oleju, przekładnie typu powershift, hydrostatyczne układy przeniesienia napędu, układy kierownicze oraz konwencjonalne motoreduktory. Normy: API CF-4/CE/CF/SF, API GL-4, Massey Ferguson 1144/1145, Allison C-4, ZF TE ML 06B/07B |
|||
Oleje silnikowe Gulf do ciężarówek, maszyn rolniczych i budowlanych to gwarancja najwyższej jakości olejów mineralnych i syntetycznych |