Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Oleje silnikowe do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Gulf Gear MZ | 80W | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear MZ 80W jest znakomitym olejem przekładniowym stworzonym po to, aby zapewnić efektywne smarowanie w szerokim asortymencie samochodowych skrzyń biegów. Gulf Gear MZ 80W jest stworzony z wysokiej jakości baz i dodatków przystosowanych do ekstremalnych ciśnień tak, aby zabezpieczyć elementy kół zębatych przed zużyciem i powstawaniem wżerów. Gulf Gear MZ 80W zapewnia również ochronę przed utlenianiem, degradacją oraz rdzą i korozją. Normy: API GL-4, US MIL-L-2105 |
|||
Gulf Gear XP | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear XP 80W-90 zalecany jest do wysokoobciążonych ręcznych skrzyń biegów oraz przekładni osiowych wymagających olei spełniających wymogi API GL-4 oraz do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich ciężarówek, autobusów i van-ów. Można go również używać do sprzętu budowlanego, górniczego i rolniczego oraz w stożkowych kołach zębatych działających zarówno przy umiarkowanych jak i przy znacznych prędkościach. Można go również stosować w przekładniach kół zębatych hipoidalnych działających przy niskich lub umiarkowanych prędkościach i obciążeniach. Gulf Gear XP 80W-90 jest również polecany do zastosowania w systemach kierowniczych ZF bez wspomagania, występujących w samochodach, pojazdach użytkowych i terenowych. Normy: API GL-4, MAN 341 Type Z-2, MAN 341 Type E-1, ZF TE-ML 08 |
|||
Gulf Gear EP | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear EP są znakomitym olejami przekładniowymi stworzonymi po to, aby zapewnić efektywne smarowanie w szerokim asortymencie samochodowych skrzyni biegów i przekładniach osiowych, gdzie zaleca się stosowanie wysokiej jakości olejów spełniających wymagania API GL-4. Gulf Gear EP zostały stworzony z wysokiej jakości baz i dodatków przystosowanych do ekstremalnych ciśnień tak, aby zapewnić ochronę elementów kół zębatych przed zużyciem i powstawaniem wżerów. Normy: API GL-4, US Army MIL-L-2105 |
|||
Gulf Gear EP | 85W-140 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear EP są znakomitym olejami przekładniowymi stworzonymi po to, aby zapewnić efektywne smarowanie w szerokim asortymencie samochodowych skrzyni biegów i przekładniach osiowych, gdzie zaleca się stosowanie wysokiej jakości olejów spełniających wymagania API GL-4. Gulf Gear EP zostały stworzony z wysokiej jakości baz i dodatków przystosowanych do ekstremalnych ciśnień tak, aby zapewnić ochronę elementów kół zębatych przed zużyciem i powstawaniem wżerów. Normy: API GL-4, US Army MIL-L-2105 |
|||
Gulf Gear LD | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear LD 80W-90 jest został opracowany specjalnie dla osi Mercedes-Benz HL-6 a także do zastosowań wymagających oleju do osi spełniającego wymagania specyfikacji MB 235.0 oraz MB 235.6 w zakresie zaawansowanych osiągów. Olej ten jest również odpowiedni dla silnie obciążonych pojazdów drogowy oraz przekładni specjalistycznego wyposażenia kołowego, osi oraz przekładni głównych, tam gdzie zalecane są oleje jakości API GL-5, API MT-1 lub SAE J 2360 oraz dla innych silnie obciążonych aplikacji z przekładniami hipoidalnymi i innymi pracującymi w ciężkich warunkach takich jak wysoka prędkość/obciążenia dynamiczne i/lub wysoka prędkość/wysoki moment obrotowy. Normy: API GL-5/MT-1, SAE J2360, US Army MIL-PRF-2105E, Mack GO-J, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 07A/16C/16D |
|||
Gulf Gear MP | 85W-140 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear MP zalecane są do ciężarowych niezsynchronizowanych ręcznych skrzyń biegów oraz przekładni osiowych i głównych wymagających olejów spełniających wymogi API GL-5 oraz do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich ciężarówek, autobusów i van-ów. Można je również używać do sprzętu budowlanego, górniczego i rolniczego oraz w innym ciężkim sprzęcie zawierających hipoidalne lub inne koła zębate, działające w trudnych warunkach takich jak: duża prędkość / obciążenia uderzeniowe, duża prędkość / niski moment obrotowy oraz niska prędkość / wysoki moment obrotowy. Normy: API GL-5, US Army MIL-L-2105D |
|||
Gulf Gear MP | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear MP zalecane są do ciężarowych niezsynchronizowanych ręcznych skrzyń biegów oraz przekładni osiowych i głównych wymagających olejów spełniających wymogi API GL-5 oraz do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich ciężarówek, autobusów i van-ów. Można je również używać do sprzętu budowlanego, górniczego i rolniczego oraz w innym ciężkim sprzęcie zawierających hipoidalne lub inne koła zębate, działające w trudnych warunkach takich jak: duża prędkość / obciążenia uderzeniowe, duża prędkość / niski moment obrotowy oraz niska prędkość / wysoki moment obrotowy. Normy: API GL-5, US Army MIL-L-2105D |
|||
Gulf Gear LS | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear LS 80W-90 zalecany jest do samoblokujących mechanizmów różnicowych oraz do niezsynchronizowanych wysokoobciążonych ręcznych skrzyń biegów, do przekładni osiowych i głównych gdzie wymagane są oleje spełniające wymagania jakości API GL-5/MT-1. Normy: API GL-5 / MT-1, US Army MIL-PRF-2105E, Mack GO-J |
|||
Gulf Gear DB | 85W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear DB 85W-90 jest odpowiednim środkiem smarującym dla silnie obciążonych niezsynchronizowanych przekładni manualnych, mechanizmów różnicowych oraz przekładni głównych dla których zalecane są oleje jakości API GL-5 w zastosowaniach do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich samochodów ciężarowych, busów oraz van-ów, jak również specjalistycznego sprzętu kołowego w budownictwie, górnictwie i rolnictwie oraz innych silnie obciążonych aplikacjach obejmujących przekładnie hipoidalne i inne pracujące w trudnych warunkach takich jak wysoka prędkość/obciążenie dynamiczne, wysoka prędkość/niski moment obrotowy i/lub wysoka prędkość/wysoki moment obrotowy. Normy: API GL-5, US Army MIL-L-2105D |
|||
Gulf Gear TDL 80W-90 | 80W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear TDL 80W-90 jest odpowiedni do zastosowań wymagających stosowania jednego oleju w tylnych mostach i w zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych przekładniach ręcznych oraz do stosowania w układach przeniesienia napędu wymagających stosowania olejów, które spełniają wymagania norm MAN M3343 Typ M lub Scania STO 1:0, w drogowych i innych niż drogowe zastosowaniach przekładniowych. Normy: API GL-4/GL-5/MT-1, SAE J2360, DAF, MB 235.0, Eaton, Mack GO-J, MIL-PRF-2105E Renault, Volvo 97310, Iveco, ZF TE-ML 07A/08/16C/D |
|||
Gulf Gear TDL | 85W-140 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear TDL 85W-140 jest odpowiedni do zastosowań wymagających stosowania jednego oleju w tylnych mostach i w zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych przekładniach ręcznych oraz do stosowania w układach przeniesienia napędu wymagających stosowania olejów, które spełniają wymagania norm MAN M3343 Typ M lub Scania STO 1:0, w drogowych i innych niż drogowe zastosowaniach przekładniowych. Normy: API GL-5/MT-1, DAF, MIL-PRF-2105E, SAE J2360, Eaton, MAN M 3343 Type M, Mack GO-J ZF TE-ML 05A/07A/08/12E/16C/D/19B, Iveco(Axle) |
|||
Gulf Gear ST | 85W-140 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Gear ST 85W-140 nadaje się do skrzyń biegów i mostów ciężarówek Scania, busów i autobusów wymagający olejów zatwierdzonych na zgodność z Scania STO 1:0 oraz w zastosowaniach przekładniowych w pojazdach drogowych i terenowych wymagających smarów spełniających wymagania którejkolwiek z następujących specyfikacji: API GL-5/ MT-1, SAE J2360 i MIL-PRF-2105E. Normy: API GL-5, API MT-1, MIL-PRF-2105E, SAE J 2360, MAN 342 Type M 2, MACK GO-J ZF TE-ML: 05A/07A/12E/16C/16D/ 17B, Arvin Meritor 076 |
|||
Oleje przekładniowe syntetyczne do samochodów ciężarowych, autobusów | |||
Gulf Syngear | 75W-90 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Syngear 75W-90 zalecany jest do dostępnych na terenie Europy napędów wymagających olejów spełniających wymogi MAN M 3343 typu S (poprzednio MAN M 3343 Typu SL) oraz do wysokoobciążonych ręcznych skrzyń biegów i przekładni osiowych spełniających wymogi API GL-4/5. Można go również używać do lekkich i ciężkich ciężarówek, autobusów i van-ów jak również do sprzętu budowlanego, górniczego i rolniczego. Normy: API GL-5/MT-1, SAE J2360, US Army MIL-PRF-2105D/E, Mack GO-J, ZF TE-ML-07A/08 Arvin Meritor 076-N, DAF, Eaton, Iveco |
|||
Gulf Syngear | 75W-140 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Syngear 75W-140 jest odpowiedni do zastosowań wymagających stosowania jednego oleju w tylnych mostach i w zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych przekładniach ręcznych oraz do stosowania w układach przeniesienia napędu wymagających stosowania olejów, które spełniają wymagania norm Scania STO 1:0, w drogowych i innych niż drogowe zastosowaniach przekładniowych. Normy: API GL-5/MT-1, US Army MIL-L-2105D/E, SAE J2360, Mack GO-J |
|||
Gulf Syngear PC | 75W-85 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Syngear PC 75W-85 jest odpowiednim olejem dla Alfa Romeo, BMW, Fiat, Lancia oraz VW TL 521 45-X (G 052 145 A1) i VW TL 521 90 (G 052 190 A2/G 055 190 A2) a także specjalnie dla przekładni wymagających olejów spełniających warunki specyfikacji MB 235.7. Normy: API GL-5, MB 235.7, ZF TE-ML 18 |
|||
Gulf Syngear FE | 75W-80 | zobacz | Karta produktu |
Gulf Syngear FE 75W-80 to termostabilny, syntetyczny olej przekładniowy o wydłużonej żywotności, zapewniający obniżenie zużycia paliwa w pojazdach użytkowych wyposażonych w przekładnie mechaniczne z różnymi typami synchronizatorów, w tym z najnowszymi synchronizatorami węglowymi. Gulf Syngear FE 75W-80 został stworzony z syntetycznych materiałów bazowych i zaawansowanych technologicznie eksploatacyjnych dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą ochroną i trwałość podzespołów przeniesienia napędu, zwiększając dodatkowo ekonomikę silnika. Gulf Syngear FE 75W-80 zapewnia doskonałą ochronę kół zębatych i łożysk przekładni. Olej ten nie wykazuje niezgodności z żadnym z materiałów obecnych we wnętrzu skrzyni przekładniowej, a jego zwiększona żywotność pozwala na wydłużenie okresów wymiany. Normy: Volvo 97305, DAF, IVECO, Renault, API GL-4 |
|||
Oleje przekładniowe Gulf posiadają bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe AW , przeciwzatarciowe EP i adhezyjne. Wykazują brak skłonności do pienienia oraz stanowią dobrą ochronę przed korozją i rdzewieniem. |