Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Gulfco MA 40 | 40 | zobacz | Karta produktu |
Olej Gulfco MA 40 jest zalecany dla silników gazowych pracujących na paliwie zawierającym umiarkowane poziomy siarkowodoru (H2S) oraz silników pracujących na paliwie zawierającym komponenty korozyjnie agresywne takie jak TOHCL (Całkowite organiczne halogenki oraz chlorki), gazy wysypiskowe i gazy z biomasy. Silniki „dwupaliwowe” gazowe z wtryskiem dawki ON inicjującej zapłon oraz dwusuwowe i czterosuwowe silniki, które wymagają olejów o średniej zawartości popiołu. Układy z katalizatorami stosowane w zarówno w zespołach pomp wgłębnych jak i agregatach kogeneracyjnych oraz specjalnych silnikach Waukesha pracujących na ubogiej mieszance. Normy: API CF |
|||
Gulfco LA 40 | 40 | zobacz | Karta produktu |
Gulfco LA 40 jest zalecany do dwu i czterosuwowych stacjonarnych silników na gaz ziemny dla których wymagane są oleje o niskiej zawartości popiołu, silników gazowych na ubogą mieszankę wrażliwych na recesję gniazd zaworowych oraz dla układów wyposażonych w katalizatory spalin. Ponadto, również dla silników na gaz ziemny wykorzystujących gaz z sieci przesyłowych, gaz fermentacyjny, gaz z biomasy lub gaz wysypiskowy (z wyjątkiem gazów o wysokiej zawartości związków chlorowcowych lub gazów o wysokich poziomach siarki i siarkowodoru). Normy: API CF, Waukesha Cogeneration, Dresser Rand Category III |
|||
Gulfco Fleet | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
Olej Gulfco Fleet 15W-40 jest zalecany do ciężarówek i autobusów pracujących przy dużym obciążeniu spalających LNG, CNG i LPG oraz wymagających płynów o jakości odpowiadającej MAN M 3271-1 i/ lub MB 226.9. Ponadto również dla autobusów i ciężarówek wyposażonych w silniki zaprojektowane do pracy w 100% na CNG lecz wymagających składów o względnie wysokiej liczbie TBN w celu odpowiedniej kontroli poziomu osadów i zużywania się tj. silniki MB i MAN. Również do innych silników iskrowych na gaz ziemny wymagających olejów jakości API CF-4 oraz pojazdów pracujących w lżejszych warunkach wykorzystujących CNG wymagających najwyższej jakości oleju lub pracujących w trudnych warunkach roboczych. Normy: API CF-4, Volvo CNG, Renault RGD |