Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
MaxWay Ultra | 5W-30 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay Ultra 5W-30 W pełni syntetyczny olej najwyższej jakości przeznaczony jest do silników wysokoprężnych (klasa UHPD). MaxWay Ultra spełnia i przekracza najnowsze i najbardziej restrykcyjne nomy jakości określane przez czołowych producentów silników. Olej oferuje najwyższą jakość w wymagających warunkach eksploatacyjnych i w szerokim zakresie temperatur. Produkt gwarantuje łatwy rozruch silnika przy niskich temperaturach i pomaga zaoszczędzić paliwo. Zapewnia on również doskonałą ochronę silnika ze specjalnym uwzględnieniem jego niezawodności i czystości. KLASA JAKOŚCI: ACEA E4, E7. Aproba ty: Volvo VDS-3, Scania LDF, MAN M 3277, MB-Approval 228.5. POZIOM JAKOŚCI: MB 235.28, MTU Type 3, Cummins CES 20071/72/76/77, Deutz DQC IV-05, DAF HP1/HP2, Mack EO-M plus, Renault RVI RXD, Iveco 18-1804 FE. |
|||
MaxWay Ultra E4 | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay Ultra E4 10W-40W pełni syntetyczny olej najwyższej jakości przeznaczony jest do silników wysokoprężnych (klasa UHPD). MaxWay Ultra spełnia i przekracza najnowsze i najbardziej restrykcyjne nomy jakości określane przez czołowych producentów silników. Olej oferuje najwyższą jakość w wymagających warunkach eksploatacyjnych i w szerokim zakresie temperatur. Produkt gwarantuje łatwy rozruch silnika przy niskich temperaturach i pomaga zaoszczędzić paliwo. Zapewnia on również doskonałą ochronę silnika ze specjalnym uwzględnieniem jego niezawodności i czystości.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E4, E7, API CF. Aproba ty: Scania LDF-2 / LDF-3, Volvo VDS-3, MAN M 3277, MB-Approval 228.5. POZIOM JAKOŚCI: Renault RVI RXD / RLD-2 RD-2, DQC III-05, DAF HP Extended Drain, CES 20072.
|
|||
MaxWay Ultra E6 | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay Ultra E6 10W-40 W pełni syntetyczny olej najwyższej jakości przeznaczony jest do silników wysokoprężnych (klasa UHPD). MaxWay Ultra spełnia i przekracza najnowsze i najbardziej restrykcyjne nomy jakości określane przez czołowych producentów silników. Olej oferuje najwyższą jakość w wymagających warunkach eksploatacyjnych i w szerokim zakresie temperatur. Produkt gwarantuje łatwy rozruch silnika przy niskich temperaturach i pomaga zaoszczędzić paliwo. Zapewnia on również doskonałą ochronę silnika ze specjalnym uwzględnieniem jego niezawodności i czystości.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E4, E6, E7, API CI-4. Aproba ty: Volvo VDS-3, Scania Low Ash, MB-Approval 228.51, MAN M 3477, POZIOM JAKOŚCI: Renault RVI RXD/RLD/RLD-2, Jaso DH-2, Deutz DQC III-05, DAF HP Extended Drain, MAN M 3271-1, Cat ECF-1a, MTU Type 3.1. |
|||
MaxWay | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay 10W-30 Ten najwyższej jakości olej silnikowy do silników wysokoprężnych (klasa SHPD) nadaje się do stosowania w silnikach wolnossących i wyposażonych w turbosprężarkę, które pracują przy dużych obciążeniach roboczych i/lub wydłużonym okresie eksploatacji między wymianami oleju. Olej MaxWay spełnia i przekracza najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące jakości określane w specyfikacjach wiodących producentów silników. Produkt gwarantuje doskonałe smarowanie w każdych warunkach roboczych oraz niskie zużycie oleju. Olej ten może być stosowany jako wariant standardowy dla silników wysokoprężnych o zróżnicowanych specyfikacjach. SAE 15W-40 powstał na bazie mineralnej. SAE 10W-30, 10W-40 to oleje półsyntetyczne umożliwiające niższe zużycie paliwa i łatwiejszy rozruch silnika w niskich temperaturach.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E7-08, A3/B4, API CI-4/SLL.Aproba ty: Volvo VDS-3, MAN M 3275,MB-Approval 228.3.POZIOM JAKOŚCI:MTU Type 2, Cat ECF-2/ECF-1a, Cummins CES 20076/77,Deutz DQCIII-05Mack EO-N/EO-M+, Renault RLD/RLD-2, Sisu Diesel TIER 3. |
|||
MaxWay | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay 10W-40 Ten najwyższej jakości olej silnikowy do silników wysokoprężnych (klasa SHPD) nadaje się do stosowania w silnikach wolnossących i wyposażonych w turbosprężarkę, które pracują przy dużych obciążeniach roboczych i/lub wydłużonym okresie eksploatacji między wymianami oleju. Olej MaxWay spełnia i przekracza najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące jakości określane w specyfikacjach wiodących producentów silników. Produkt gwarantuje doskonałe smarowanie w każdych warunkach roboczych oraz niskie zużycie oleju. Olej ten może być stosowany jako wariant standardowy dla silników wysokoprężnych o zróżnicowanych specyfikacjach. SAE 15W-40 powstał na bazie mineralnej. SAE 10W-30, 10W-40 to oleje półsyntetyczne umożliwiające niższe zużycie paliwa i łatwiejszy rozruch silnika w niskich temperaturach.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E7-08, A3/B4, API CI-4/SL. Aproba ty: Volvo VDS-3, MAN M 3275, MB-Approval 228.3. POZIOM JAKOŚCI: MTU Type 2, Cat ECF-2/ECF-1a, Cummins CES 20076/77, Deutz DQC III-05, Mack EO-N/EO-M+, Renault RLD/RLD-2, Sisu Diesel TIER 3. |
|||
MaxWay | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay 15W-40 Ten najwyższej jakości olej silnikowy do silników wysokoprężnych (klasa SHPD) nadaje się do stosowania w silnikach wolnossących i wyposażonych w turbosprężarkę, które pracują przy dużych obciążeniach roboczych i/lub wydłużonym okresie eksploatacji między wymianami oleju. Olej MaxWay spełnia i przekracza najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące jakości określane w specyfikacjach wiodących producentów silników. Produkt gwarantuje doskonałe smarowanie w każdych warunkach roboczych oraz niskie zużycie oleju. Olej ten może być stosowany jako wariant standardowy dla silników wysokoprężnych o zróżnicowanych specyfikacjach. SAE 15W-40 powstał na bazie mineralnej. SAE 10W-30, 10W-40 to oleje półsyntetyczne umożliwiające niższe zużycie paliwa i łatwiejszy rozruch silnika w niskich temperaturach.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E7-08, A3/B3-10, A3/B4-04, API CI-4, API SLL. Aproba ty: Volvo VDS-3, MB-Approval 228.3/229.1, MAN M 3275, Cummins CES 20076/77 POZIOM JAKOŚCI: Cummins CES 20078, Cat ECF-2, ECF-1a, Renault RLD/ RLD-2, Mack EO-N. EO-M Plus, Global DHD-1, Deutz DQC III-10, SISU Diesel TIER 3, MTU Type 2. |
|||
MaxWay E9 | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
MAXWAY E9 10W-30 to pólsyntetyczny olej do silników wysokopreznych o jakosci SHPD (Super High Specyfikacje: ACEA E9-10, API CJ-4/SM/SN |
|||
MaxWay E9 | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
MaxWay E9 15W-40 Ten najwyższej jakości olej silnikowy do silników wysokoprężnych (klasa SHPD) nadaje się do stosowania w silnikach wolnossących i wyposażonych w turbosprężarkę, które pracują przy dużych obciążeniach roboczych i/lub wydłużonym okresie eksploatacji między wymianami oleju. Olej MaxWay spełnia i przekracza najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące jakości określane w specyfikacjach wiodących producentów silników. Produkt gwarantuje doskonałe smarowanie w każdych warunkach roboczych oraz niskie zużycie oleju. Olej ten może być stosowany jako wariant standardowy dla silników wysokoprężnych o zróżnicowanych specyfikacjach. SAE 15W-40 powstał na bazie mineralnej. SAE 10W-30, 10W-40 to oleje półsyntetyczne umożliwiające niższe zużycie paliwa i łatwiejszy rozruch silnika w niskich temperaturach.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E9-08, API CJ-4/SM/SN. Aproba ty: Volvo VDS-4, MB-Approval 228.31, Renault RLD-03, Mack EO-O PP. POZIOM JAKOŚCI: MAN M 32755, MTU Type 2.1, Cat ECF-3/ECF-2/ECF-1a, Deutz DQC III-10LA, Cummins CES 20081, Detroit Diesel DDC 93K218. |
|||
PowerWay | 15W-40 | zobacz | Karta produktu |
PowerWay 15W-40 Te oleje mineralne przeznaczone są do silników wysokoprężnych wolnossących lub wyposażonych w turbosprężarkę. Produkty te szczególnie polecamy do silników pojazdów pracujących w intensywnym ruchu oraz maszyn budowlanych, leśnych i rolniczych. Mogą one być także wykorzystywane w silnikach benzynowych. Olej doskonale sprawdza się w przypadku zróżnicowanego parku maszynowego. KLASA JAKOŚCI: ACEA E2/B3/A3, API CH-4/CF/SL/SJ. Aproba ty: Volvo VDS-2, MB-Approval 228.1, MAN 271. POZIOM JAKOŚCI: Caterpillar ECF-1a, Allison C-4, Renault RD/RD-2, MTU 1, Mack EO-M Plus, Cummins CES 20076, Allison C4, Deutz DQC II-10. |
|||
PowerWay | 20W-50 | zobacz | Karta produktu |
PowerWay 20W-40 Te oleje mineralne przeznaczone są do silników wysokoprężnych wolnossących lub wyposażonych w turbosprężarkę. Produkty te szczególnie polecamy do silników pojazdów pracujących w intensywnym ruchu oraz maszyn budowlanych, leśnych i rolniczych. Mogą one być także wykorzystywane w silnikach benzynowych. Olej doskonale sprawdza się w przypadku zróżnicowanego parku maszynowego.
KLASA JAKOŚCI: ACEA E2/B3/A3, API CH-4/CF/SL/SJ. Aproba ty: MB-Approval 228.1, MAN 271. POZIOM JAKOŚCI: MTU 1. |
|||
PowerWay | 10W | zobacz | Karta produktu |
PowerWay 10W Ten olej na bazie mineralnej do silników wysokoprężnych można stosować także do silników benzynowych, systemów hydraulicznych, sprężarek, konwerterów i innych urządzeń, w przypadku których zalecany jest olej jednosezonowy. SAE 30 i 40 to typy polecane do silników stacjonarnych i żeglugowych, np. łodzi rybackich i jednostektransportu przybrzeżnego. API CF/SG., Allison C-4. |
|||
PowerWay | 30 | zobacz | Karta produktu |
PowerWay 30 Ten olej na bazie mineralnej do silników wysokoprężnych można stosować także do silników benzynowych, systemów hydraulicznych, sprężarek, konwerterów i innych urządzeń, w przypadku których zalecany jest olej jednosezonowy. SAE 30 i 40 to typy polecane do silników stacjonarnych i żeglugowych, np. łodzi rybackich i jednostektransportu przybrzeżnego. KLASA JAKOŚCI: E2, API CF-2/CF/SG/CI-4. |
|||
PowerWay | 40 | zobacz | Karta produktu |
PowerWay40 Ten olej na bazie mineralnej do silników wysokoprężnych można stosować także do silników benzynowych, systemów hydraulicznych, sprężarek, konwerterów i innych urządzeń, w przypadku których zalecany jest olej jednosezonowy. SAE 30 i 40 to typy polecane do silników stacjonarnych i żeglugowych, np. łodzi rybackich i jednostektransportu przybrzeżnego. KLASA JAKOŚCI: ACEA E2, API CF-2/CF/SG/CI-4. |
|||
MultiWay STOU | 10W-30 | zobacz | Karta produktu |
MultiWay 10W-30 Olej uniwersalny do maszyn rolniczych i budowlanych z doładowaniem i bez. Olej może być stosowany przez cały rok w silnikach, przekładniach z hamulcami mokrymi i systemach hydraulicznych. API CE/SF, CCMC D4, MIL-L-2104D, Ford M2C-159B, Massey Ferguson MF 1144, 1139, JD J 27, Case 1207, Allison C-4, Caterpillar T O-2, ZF TE-ML 06, API GL-4, ISO VG 68, JD J20C. |
|||
MultiWay PS STOU | 10W-40 | zobacz | Karta produktu |
MultiWay PS 10W-40 Półsyntetyczny olej uniwersalny do maszyn rolniczych i budowlanych z doładowaniem i bez. Olej może być stosowany przez cały rok w silnikach, przekładniach z hamulcami mokrymi i systemach hydraulicznych. API CE/SF, CCMC D4, MIL-L-2104D, Ford M2C-159B, Massey Ferguson MF 1144, 1139, JD J 27, Case 1207, Allison C-4, Caterpillar T O-2, ZF TE-ML 06, API GL-4, ISO VG 68, JD J20C.
|