Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
KONCENTRATY PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH | |||
Gulf Antifreeze | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Antifreeze jest nowoczesnym (opracowanym według standardów Brytyjskich) wysokiej klasy koncentratem do układów chłodzenia silnika, opartym na mono-etylenowym glikolu, wzbogaconym o dodatki zapewniające ochronę przed korozją i rdzą wszystkim metalowym elementom układu chłodzącego i silnika. Produkt ten jest neutralny dla elementów gumowych i uszczelnień. Posiada dobre właściwości anty-pienne Kolor: Niebieski Normy: British Standard BS 6580, AFNOR NFR-15-601, CUNA NC 956-16, ASTM D3306, SAE J 1034 |
|||
Gulf Antifreeze LL | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Antifreeze LL to najwyższej jakości płyn chłodzący, który należy do najnowszej generacji płynów niezamarzających zawierających krzemiany. Gulf Antifreeze LL to płyn zawierający krzemiany, składający się z glikolu monoetylenowego oraz szerokiego zakresu dodatków. Gulf Antifreeze LL nie zawiera związków azotowych i aminofosforanów. Płyn Gulf Antifreeze LL zapewnia doskonałą ochronę metali znajdujących się w układzie chłodzenia i silniku, jest obojętny dla materiałów uszczelek i węży oraz posiada wysoką wytrzymałość na spienianie. Kolor: Niebiesko zielony Normy: ASTM D3306, BS 6580, AFNOR 15-601, SAE J1034, MB 325.0, JASO M325/JIS K2234, Behr BMW-GS 9400 Cummins 85T8-2, Daimler-Chrysler MS-7170, Fiat-Lancia Fiat 9,55523 Iveco 18-1830, Volvo 128 6083/002 Opel/GM GME L1301, Saab 6901 599, Perkins, JI Case JIC-501 |
|||
Gulf Antifreeze XLL | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Antifreeze XLL to nie zawierający krzemianów płyn chłodzący, na bazie glikolu monoetylenowego zawierający specjalne dodatki. Płyn Gulf Antifreeze XLL zawiera niezwykle silne inhibitory korozji co przyczynia się do wydłużenia żywotności chłodnicy, pompy i przewodów rurowych. Gulf Antifreeze XLL posiada wysoką temperaturę wrzenia, która zmniejsza zagrożenie przegrzania płynu chłodzącego. W ciągu gorącego lata lub w bardzo ciężkich warunkach roboczych, płyn chłodzący zapewnia nadzwyczajną ochronę. Gulf Antifreeze XLL wykazuje wysoką kompatybilność z uszczelnieniami: całkowitą kompatybilność z elastomerami wykorzystywanymi przez Europejskich konstruktorów. Doskonała stabilność w twardej wodzie występuje, z uwagi na to, że płyn Gulf Antifreeze XLL nie zawiera krzemianów ani innych soli mineralnych. Gulf Antifreeze XLL uniemożliwia tworzenie się narostów i osadów a także doskonale miesza się z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu monoetylenowego. Kolor: Pomarańczowy Normy: ASTM D3306, MB 325.3, Ford WSS-M97B44-D, GM-Chevrolet/Saturn GM-Opel/Saab/Vauxhall GM 6277M-B040 1065, Hitachi, Isuzu, Jenbacher, John Deere JDMH5 Komatsu 07.892(2007), Liebherr MD1-36-130, MAN 324 Type SNF, Mazda MEZ MN 121 D, MAN B&W A/S MAN B&W AG D |
|||
Gulf Antifreeze XLL Plus | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Antifreeze XLL Plus to wiodący płyn chłodzący o długiej żywotności, zawierający krzemiany, oparty na OAT (Technologia Kwasów Organicznych), który spełnia najnowsze wymagania grupy VAG odnośnie nowej normy VW TL 774G i jest stosowany we wszystkich modelach grupy VAG produkowanych od roku 2007. Kolor: Jasny czerwony Normy: VW TL-774G (G12++) |
|||
GOTOWE DO UŻYCIA PŁYNY CHŁODZĄCE | |||
Gulf Coolant 40 | zobacz | Karta produktu | |
Płyn Gulf Coolant 40 to nowoczesny płyn chłodzący zgodny z normami brytyjskimi, skomponowany z 40% glikolu monoetylenowego oraz 60% wody i dodatków nie zawierających azotynów, aminów, fosforanów. Tak dobrany skład pozwala osiągnąć bardzo dobrą ochronę wszystkich elementów układu chłodzenia oraz silnika. Kolor: Niebieski Normy: ASTM D3306, AFNOR NFR 15-601, BS 6580, CUNA NC 956-16, SAE J 1034 |
|||
Gulf Coolant XLL | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Coolant XLL Plus to wiodący płyn chłodzący o długiej żywotności, zawierające krzemiany, oparty na OAT (Technologia Kwasów Organicznych), który spełnia najnowsze wymagania grupy VAG odnośnie nowej normy VW TL 774G i jest stosowane we wszystkich modelach grupy VAG produkowanych od roku 2007. Produkt zapewnia efektywną ochronę przed zamarzaniem i rdzą do <-37°C. Kolor: Jasny czerwony Normy: VW TL 774G (G12++) |
|||
Gulf Coolant LL | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Coolant LL to najwyższej jakości płyn chłodzący, który należy do najnowszej generacji płynów chłodzących zawierających krzemiany. Płyn Gulf Coolant LL jest płynem chłodzącym zawierającym krzemiany, skomponowanym z glikolu monoetylenowego z szerokim zakresem dodatków. Gulf Coolant LL nie zawiera związków azotowych oraz aminofosforanów. Gulf Coolant LL chroni układ chłodzenia przed zamarzaniem i rdzą do -40°C. Kolor: Niebiesko zielony Normy: ASTM D3306, BS 6580, AFNOR 15-601, SAE J1034, MB 325.0, JASO M325/JIS K2234, Behr, BMW-GS 9400 Cummins 85T8-2, Daimler-Chrysler MS-7170, Fiat-Lancia Fiat 9,55523, Iveco 18-1830, Volvo 128 6083/002 Opel/GM GME L1301, Saab 6901 599, Perkins, JI Case JIC-5 |
|||
Gulf Coolant XLL | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Coolant XLL to nie zawierający krzemianów płyn chłodzący, na bazie glikolu monoetylenowego zawierający specjalne dodatki. Płyn Gulf Coolant XLL zawiera niezwykle silne inhibitory korozji, co przyczynia się do wydłużenia żywotności chłodnicy, pompy i przewodów rurowych. Gulf Coolant XLL posiada wysoką temperaturę wrzenia, która zmniejsza zagrożenie przegrzania płynu chłodzącego. W ciągu gorącego lata lub w bardzo ciężkich warunkach roboczych, płyn chłodzący zapewnia nadzwyczajną ochronę. Gulf Coolant XLL wykazuje wysoką kompatybilność z uszczelnieniami: całkowitą kompatybilność z elastomerami wykorzystywanymi przez Europejskich konstruktorów. Doskonała stabilność w twardej wodzie występuje, z uwagi na to, że płyn Gulf Coolant XLL nie zawiera krzemianów ani innych soli mineralnych. Gulf Coolant XLL uniemożliwia tworzenie się narostów i osadów a także doskonale miesza się z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu monoetylenowego. Kolor: Pomarańczowy Normy: ASTM D3306, MB 326.3, Ford WSS-M97B44-D, GM-Chevrolet/Saturn GM-Opel/Saab/Vauxhall GM 6277M-B040 1065, Hitachi, Isuzu, Jenbacher John Deere JDMH5 Komatsu 07.892(2007), Liebherr MD1-36-130, MAN 324 Type SNF, Mazda MEZ MN 121 D, MAN B&W A/S, MAN B&W AG D |
|||
PŁYNY DO SPRZĘGIEŁ I HAMULCÓW | |||
Gulf CHF Synth | zobacz | Karta produktu | |
Gulf CHF Synth jest całkowicie syntetycznym olejem do układów hydraulicznych opracowanym dla silnie obciążonych centralnych układów hydraulicznych, wspomaganych układów kierowniczych, oraz amortyzatorów, w których olej może osiągać temperaturę do około 140°C. Olej Gulf CHF Synth wykazuje udoskonalone własności w zakresie charakterystyk temperaturowych lepkości oraz jednocześnie zoptymalizowaną stabilność na utratę własności wskutek ścinania. Dodatkowo Gulf CHF Synth zapewnia ulepszone własności odnośnie stabilności cieplnej dzięki zastosowaniu wysokiej, jakości syntetycznych olejów bazowych. Normy: BMW 81 22 9 407 758/BMW 82 11 1 468 041/BMW 83 29 0 429 576, Ford M2C204-A, MAN M 3289 Opel 1940 715/Opel 1940 766, PSA S71 2710, VW TL 521 46 (G 002 000/A7/A8/G 004 000) |
|||
Gulf Super Brake Fluid DOT 4 | zobacz | Karta produktu | |
Płyn hamulcowy Gulf Super Brake Fluid DOT 4 jest zalecany do stosowania w hydraulicznych układach hamulcowych w samochodach, motocyklach i pojazdach użytkowych, które przewidują stosowanie płynu hamulcowego typu DOT 4. Oprócz tego, zalecane jest również w układach hamulcowych tarczowych i bębnowych współczesnych pojazdów wyposażonych w układy ABS wymagające płynów o jakości DOT4 oraz dla poprawienia osiągów w zakresie hamowania, a także może on być stosowany w hydraulicznych układach hamulcowych pojazdów wymagających płynu typu DOT3 lub SAE J 1703 oraz w układach sprzęgieł hydraulicznych wymagających płynów o tej klasie jakości. Normy: FMVSS 116 DOT 4, SAE J 1703, ISO 4925 |
|||
Gulf Racing Brake Fluid | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Racing Brake Fluid to płyn hamulcowy na bazie poliglikolu o nadzwyczajnych osiągach, opracowany specjalnie z myślą o zastosowaniach sportowych, w których układy hamulcowe poddawane są oddziaływaniu ekstremalnych warunków. Jego skład został skomponowany w celu uzyskania maksymalnych osiągów w zakresie hamowania w surowych warunkach a w szczególności nadaje się on do pojazdów wyposażonych w układy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) oraz do motocykli używanych na torach wyścigowych. Zawiera on inhibitory utleniania i korozji dla powstrzymywania utleniania w wysokich temperaturach oraz zapewnienia nadzwyczajnego zabezpieczenia przed korozją metalowych komponentów układu hamulcowego. Posiada on również bardzo wysokie „suche” i „mokre” temperatury wrzenia dla zapewnienia nadzwyczajnej niezawodności i bezpieczeństwa układu hamulcowego. Normy: FMVSS 116 DOT 5.1, SAE J 1703, ISO 4925 |
|||
Gulf LHM Fluid | zobacz | Karta produktu | |
Gulf LHM Fluid jest specjalnym olejem/płynem do hamulców i systemów hydraulicznych samochodów osobowych Citroena takich jak XM, GS, GSA, BX, CX i C35 van. Gulf LHM Fluid jest olejem/płynem opartym na minerałach o doskonałych właściwościach. Normy: PSA B71 2710, ISO 7308 |