Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Oleje UTTO do maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid | 80W | zobacz | Karta produktu |
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W jest wysokosprawnym olejem przekładniowym do przekładni, układów hydraulicznych, hamulców zanurzonych w oleju (mokrych) stosowanych w traktorach i maszynach terenowych. Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W jest przeznaczony specjalnie do zastosowań, w przypadku których układ przenoszenia napędu, przekładnia główna i układy hydrauliczne korzystają ze wspólnego zbiornika płynu smarującego oraz ma na celu zoptymalizowanie parametrów eksploatacyjnych traktorów stosowanych w rolnictwie i innych branżach. Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W spełnia wymagania specyfikacji określonych przez głównych producentów traktorów. Normy: API GL-4, Eaton Vickers 35VQ25, Ford M2C41B, M2C48-B/C, M2C86-B/C, M2C134-D White(Q-1705, 1722, 1766, 1766B, 1802, 1826, Massey Ferguson 1127A/B, 1129A, Massey Ferguson M1110, M1135, M1141, M1143, M1145, John Deere J14 A/B/C, J20C/D, J21A Allison C-3/C-4, Caterpillar TO-2, Sauer Sunstrand /Danfoss (Hydrostatic Transfluid) J.I.Case/ Case International (MS-1204, 1205, 1206, 1207, 1209, 1210, JIC-143/144/145/185, Denison HF-0, HF-1, HF-2, Kubota (UDT Fluid), Case New Holland MAT-3525/ 3526 |
|||
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid | 85W | zobacz | Karta produktu |
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 85W jest wysokosprawnym olejem przekładniowym do przekładni, układów hydraulicznych, hamulców zanurzonych w oleju (mokrych) stosowanych w traktorach i maszynach terenowych. Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 85W jest przeznaczony specjalnie do zastosowań, w przypadku których układ przenoszenia napędu, przekładnia główna i układy hydrauliczne korzystają ze wspólnego zbiornika płynu smarującego oraz ma na celu zoptymalizowanie parametrów eksploatacyjnych traktorów stosowanych w rolnictwie i innych branżach. Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 85W spełnia wymagania specyfikacji określonych przez głównych producentów traktorów. Normy: API GL-4, Eaton Vickers 35VQ25, Ford M2C41B, M2C48-B/C, M2C86-B/C, M2C134-D White(Q-1705, 1722, 1766, 1766B, 1802, 1826, Massey Ferguson 1127A/B, 1129A, Massey Ferguson M1110, M1135, M1141, M1143, M1145, John Deere J14 A/B/C, J20C/D, J21A Allison C-3/C-4, Caterpillar TO-2, Sauer Sunstrand /Danfoss (Hydrostatic Transfluid) J.I.Case/ Case International (MS-1204, 1205, 1206, 1207, 1209, 1210, JIC-143/144/145/185, Denison HF-0, HF-1, HF-2, Kubota (UDT Fluid), Case New Holland MAT-3525/ 3526 |
|||
Gulf HT Fluid TO-4 | 10W | zobacz | Karta produktu |
Gulf HT Fluid TO-4 nadają się do zastosowania w układach przeniesienia napędu i przekładniach automatycznych, hamulcach zanurzonych w oleju (mokrych), przemiennikach momentu obrotowego i układach hydrostatycznych wymagających stosowania olejów o takiej jakości. Oleje tej serii są również odpowiednie dla wysokoobciążonych przekładni ręcznych, skrzyń biegów, przekładni głównych i układów hydraulicznych stosowanych w maszynach pozadrogowych wykorzystywanych do robót ziemnych, zastosowań rolniczych, związanych z pozyskiwaniem drewna, budowlanych i górniczych, w przypadku których wymagane jest stosowanie olejów spełniających poniżej wymienione specyfikacje. Oleje te nadają się również do przemysłowych przemienników momentu obrotowego i układów hydraulicznych, w przypadku, gdy taki rodzaj olejów jest określony jako wymagany do zastosowania Normy: API CF/CF-2, Caterpillar TO-4, Komatsu KES 07.868.1, Allison C-4, ZF TE-ML-03C |
|||
Gulf HT Fluid TO-4 | 30 | zobacz | Karta produktu |
Gulf HT Fluid TO-4 nadają się do zastosowania w układach przeniesienia napędu i przekładniach automatycznych, hamulcach zanurzonych w oleju (mokrych), przemiennikach momentu obrotowego i układach hydrostatycznych wymagających stosowania olejów o takiej jakości. Oleje tej serii są również odpowiednie dla wysokoobciążonych przekładni ręcznych, skrzyń biegów, przekładni głównych i układów hydraulicznych stosowanych w maszynach pozadrogowych wykorzystywanych do robót ziemnych, zastosowań rolniczych, związanych z pozyskiwaniem drewna, budowlanych i górniczych, w przypadku których wymagane jest stosowanie olejów spełniających poniżej wymienione specyfikacje. Oleje te nadają się również do przemysłowych przemienników momentu obrotowego i układów hydraulicznych, w przypadku, gdy taki rodzaj olejów jest określony jako wymagany do zastosowania. Normy: API CF/CF-2, Caterpillar TO-4, Komatsu KES 07.868.1, Allison C-4, ZF TE-ML-03C |
|||
Gulf HT Fluid TO-4 | 50 | zobacz | Karta produktu |
Gulf HT Fluid TO-4 nadają się do zastosowania w układach przeniesienia napędu i przekładniach automatycznych, hamulcach zanurzonych w oleju (mokrych), przemiennikach momentu obrotowego i układach hydrostatycznych wymagających stosowania olejów o takiej jakości. Oleje tej serii są również odpowiednie dla wysokoobciążonych przekładni ręcznych, skrzyń biegów, przekładni głównych i układów hydraulicznych stosowanych w maszynach pozadrogowych wykorzystywanych do robót ziemnych, zastosowań rolniczych, związanych z pozyskiwaniem drewna, budowlanych i górniczych, w przypadku których wymagane jest stosowanie olejów spełniających poniżej wymienione specyfikacje. Oleje te nadają się również do przemysłowych przemienników momentu obrotowego i układów hydraulicznych, w przypadku, gdy taki rodzaj olejów jest określony jako wymagany do zastosowania. Normy: API CF/CF-2, Caterpillar TO-4, Komatsu KES 07.868.1 |
|||
Oleje ATF do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych | |||
Gulf ATF Type A | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF Type A jest cieczą smarującą do przekładni automatycznych oraz układów kierowniczych, szczególnie wymagających olejów zgodnych ze specyfikacją General Motors TYPE A SUFFIX A. Wysokorafinowane oleje bazowe i specjalnie dobrany pakiet dodatków zapewnia stabilność termiczną, świetną ochronę antykorozyjną oraz bardzo wysoką smarność produktu. Produkt przewyższa parametrami w/w specyfikację GM. Normy: General Motors Type A Suffix A |
|||
Gulf ATF Type F | zobacz | Karta produktu | |
Produkt jest rekomendowany do starszych modeli Fordów i Lincolnów (sprzed 1980), przekładni automatycznych i półautomatycznych maszyn budowlanych, górniczych, itp. Produkt nie jest zalecany do automatycznych przekładni, które wymagają cieczy spełniających specyfikacje MERCON® lub DEXRON®. Normy: Ford ESW-M2C33-F/Ford ESW- M2C33-G
|
|||
Gulf ATF DX II | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF DX II jest cieczą smarną do przekładni automatycznych starszego typu, które wymagają oleju o specyfikacji DEXRON® II D.Wysokiej jakości bazy olejowe i specjalne dodatki zapewniają olejowi Gulf ATF DX II odporność na utlenianie, lepsze własności smarne, dobrą ciekłość w niskich temperaturach, polepszoną kompatybilność z uszczelnieniami i dają lepszą ochronę przeciwzużyciową smarowanym przekładniom. Produkt przewyższa swoimi własnościami wyżej wymienioną normę DEXRON® II D oraz umożliwia płynną pracę przekładni w różnych warunkach. Normy: General Motors DEXRON®IID |
|||
Gulf ATF DX III | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF DX III jest zalecany do stosowania w pojazdach marki Ford wymagających oleju o specyfikacji MERCON® oraz do samochodów General Motors, do przekładni których należy używać olejów zgodnych ze specyfikacjami DEXRON®-IIIG, DEXRON®-IIE lub DEXRON®-IID. Gulf ATF DX III jest także polecany do smarowania układów kierowniczych, systemów hydraulicznych w pojazdach i niektórych manualnych skrzyni biegów, które wymagają cieczy o w/w specyfikacjach. Normy: General Motors DEXRON® III G, Ford MERCON®, MB 236.1/236.5/236.6/236.7, MAN 339F Caterpillar TO-2, Hagglunds-Denison HF-0, Allison C-4, ZF TE-ML 02F/03D/04D/09/11B/14A/17C |
|||
Gulf ATF DX III H | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF DX III H jest bardzo zaawansowaną technologicznie cieczą do przekładni automatycznych General Motors i Forda spełniającą odpowiednio specyfikacje DEXRON® III H i MERCON®. Najnowocześniejsze technologicznie dodatki oraz specjalnie dobrane bazy olejowe zapewniają doskonałą stabilność termooksydacyjną, ochronę antykorozyjną i przeciwzużyciową, niskie pienienie, kompatybilność z uszczelnieniami, odpowiednie własności frykcyjne i płynność w niskich temperaturach. Normy: General Motors: DEXRON®-III H, Ford: MERCON® |
|||
Gulf CVT Fluid | zobacz | Karta produktu | |
Gulf CVT Fluid jest olejem przekładniowym o nadzwyczajnych własnościach użytkowych skomponowanym z wyselekcjonowanych olejów bazowych i zalecanym w szczególności do stosowania w ostatniej generacji przekładniach bezstopniowych (CVT), które przenoszą napęd za pośrednictwem stalowych łańcuchów lub pasków transmisyjnych. Normy: MB 236.20, Ford WSS-M2C928-A |
|||
Gulf Multi Vehicle ATF | zobacz | Karta produktu | |
Gulf Multi Vehicle ATF jest cieczą syntetyczną zaprojektowaną do bardzo wielu typów automatycznych przekładni. Specjalnie dobrany pakiet dodatków spełnia wymagania szerokiej gamy pojazdów, wychodząc z konwencjonalnego ograniczenia jaki nakładają na tego typu środek smarny formulacje spełniające normy Dexron® III i MERCON®. Gulf Multi Vehicle ATF spełnia lub przewyższa wymagania praktycznie wszystkich producentów pojazdów oraz automatycznych skrzyń biegów z Europy, Ameryki Północnej i Azji (włączając w to standard JASO 1-A Japońskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów). Normy: Aisin Warner JWS 3309, Allison C-4, Audi G 052 025-A2/G 052-162-A1 BMW (AE) LT 71141-ZF 5 Speed/7045E (3-series)/ETL-8072B (5-series)/LA2634, Chrysler ATF+3/ATF+4 Daimler MB 236.1/236.2/236.5/236.6/236.7/236.9/236.10 (NAG-1 for MB 5-speed 1996-2006)/MB 236.11 (LT 71141) Ford FNR5/MERCON®/MERCON®V, General Motors DEXRON®/DEXRON® II/IID/DEXRON®III G/H Honda ATF-Z1, Hyundai SP-II/SP-III, JATCO 3100 PL085 (Idemitsu K17-Jaguar X Type 2001-2005), JASO 1-A KIA SP-II/SP-III, MAN 339 V1/V2/339 Z1/Z2, Mazda ATF-M III/ATF MV Mitsubishi Diamond SP-II/SP-III/Diaqueen ATF J2 Nissan Matic-D/J/K/S/N402 (JATCO FWD in Nissan, Rover 800, VW Polo), Subaru ATF-HP, , Toyota T-III/T-IV Voith 55.6335.xx(G607), 55.6336.xx(G1363), Volkswagen G 052 025-A2/G 052-162-A1/ TL52162, Volvo 97340/97341 ZF TE-ML 02F/03D/4D/05L/09/11B/14A/14B/16L/17C |
|||
Gulf DCT Fluid | zobacz | Karta produktu | |
Gulf DCT Fluid to w pełni syntetyczny płyn ATF o wysokich parametrach wydajnościowych, przeznaczony specjalnie do stosowania w przekładniach DCT najnowszej generacji (DCT - Double Coupling Transmission) grupy VAG. Jest przeznaczony do szybkiej i sportowej zmiany biegów. Normy: VW TL 521 82; BMW EU 83 22 2 148 578‘ BMW EU 83 22 2 148 579; Ford WSS M2C936A; Volvo 116838 |
|||
Gulf ATF MZ | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF MZ to najnowszej generacji płyn do automatycznych skrzyń biegów o nadzwyczajnie wysokich parametrach użytkowych, który jest opracowany specjalnie dla poprawienia płynności przełączania biegów w nowej generacji automatycznych przekładni Mercedes Benz NAG2. Płyn Gulf ATF MZ zapewnia nadzwyczajne możliwości w zakresie efektywności zużycia paliwa w powiązaniu ze zwiększoną stabilnością własności ciernych. Normy: MB 236.14, SSANG YONG (MB-Automatic Transmissions) |
|||
Gulf ATF Synth | zobacz | Karta produktu | |
Gulf ATF Synth jest syntetycznym płynem przeznaczonym do smarowania wysokoobciążonych przekładni automatycznych montowanych w nowoczesnych samochodach osobowych i ciężarowych. Produkt jest zaprojektowany do pracy w bardzo ciężkich warunkach oraz zapewnia zdecydowanie lepsze parametry i osiągi sprzętu. Gulf ATF Synth zapewnia bardzo dobrą pracę przekładni, wysoką czystość jej elementów, a także pozwala na wydłużenie okresów między wymianami. Normy: GM DEXRON®-II E, Ford MERCON®, MB 236.8, Allison C-4, Caterpillar TO-2 ZF TE-ML 09/14B/16M, Voith G 1363 (Extended Drain) |
|||
Gulf MERCON?V ATF | zobacz | Karta produktu | |
Gulf MERCON®V ATF jest najwyższej klasy olejem/płynem do przekładni automatycznych montowanych we wszystkich samochodach marki Ford, dla których zaleca się stosowanie cieczy spełniającej normę MERCON® V oraz do szerokiej gamy przekładni automatycznych montowanych w samochodach innych marek. Ta syntetyczna ciecz uszlachetniona specjalnie dobranym pakietem dodatków oferuje najlepsze, a jednocześnie zbalansowane parametry, zapewniając wyśmienitą odporność na utlenianie, doskonałą ochronę przeciwzużyciową, bardzo dobre własności lepkościowe i kompatybilność z uszczelnieniami. Normy: Ford MERCON®, Allison Transmission C-4, JASO 1-A |
|||
Gulf DEXRON? VI ATF | zobacz | Karta produktu | |
Gulf DEXRON® VI ATF jest olejem do automatycznych skrzyń biegów o najwyższych osiągach, typy “long life” (długie okresy wymiany), zaprojektowanym do samochodów General Motors wyprodukowanych w latach 2006 i później, wyposażonych w przekładnie Hydramatic. Ciecz ta została wyprodukowana z bardzo wysokiej jakości olejów bazowych i zaawansowanych technologicznie dodatków, zapewniających wykraczającą poza standardy odporność na termooksydację, doskonałą smarność, ochronę przeciw zużyciu i odporność na ścinanie. Produkt zapewnia minimum dwukrotne wydłużenie okresów wymian w porównaniu z olejemi spełniającymi normę DEXRON® III H i oferuje użytkownikom bardzo łagodną i pozbawioną drgań pracę przekładni. Produkt posiada oficjalne dopuszczenie General Motors DEXRON® VI (licencja numer: J-60311) jako ciecz serwisowa. Produkt bez żadnych zastrzeżeń zastępuje oleje o specyfikacjach DEXRON®: III H, III, II E oraz II D, oferując jednocześnie dużo lepsze osiągi w przekładniach nowego i starego typu. Normy: --- |