Przemysł | Samochody ciężarowe | Maszyny budowlane | Maszyny rolnicze | Samochody osobowe | Badania oleju | Olej biodegradowalny |
Nazwa | Lepkość | Opis | Karty |
---|---|---|---|
Gadus S2 V 220 00 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 00 ( Alvania GL 00*)
Półpłynny smar przekładniowy. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 220 0 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 0 ( Alvania EP(LF) 0*)
Uniwersalny smar przemysłowy z dodatkami EP do smarowania mocno obciążonych łożysk ślizgowych i tocznych. Spełnia normę DIN 51502 KP1K-30 KP2K-20 * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 220 1 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 1 ( Alvania EP(LF) 1*) Uniwersalny smar przemysłowy z dodatkami EP do smarowania mocno obciążonych łożysk ślizgowych i tocznych. Spełnia normę DIN 51502 KP1K-30 KP2K-20 * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 220 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 2 ( Alvania EP(LF) 2*, Retinax EP 2*) Uniwersalny smar przemysłowy z dodatkami EP do smarowania mocno obciążonych łożysk ślizgowych i tocznych. Spełnia normę DIN 51502 KP1K-30 KP2K-20 * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 220 AD 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 AD 2 ( Retinax HDX 2*)
Bardzo odporny na wymywanie wodą, wielofunkcyjny smar typu EP. Odznacza się dużą odpornością na korozję i działanie sił mechanicznych oraz małą zdolnością oddzielania oleju. Przeznaczony do użytku w obciążonych łożyskach pracujących pod obciążeniem udarowym w nieprzyjaznym środowisku. Jest z powodzeniem stosowany w urządzeniach drogowych, budowlanych, rolniczych, a także do przesmarowania sworzni i siodeł. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S4 V 45 AC 00/000 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S4 V 45 AC 00/000 ( Retinax CSZ*) Półpłynny smar o własnościach EP do układów centralnego smarowania. Zatwierdzony przez Daimler-Chrysler, MAN, Willy Vogel. Stosowany także w układach przemysłowych (np. centralnym smarowaniu maszyn drukarskich). * - dawna nazwa produktu
|
|||
Gadus S5 V 142W 00 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S5 V 142W 00 ( Tivela GL 00*)
Syntetyczny na bazie polialkilenoglikoli, półpłynny smar przekładniowy. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 OG 20 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 OG 20 ( Malleus GL *)
Dobrej jakości , bezołowiowy , wolny od rozpuszczalników środek smarny zawierający dodaki EP. Do zastosowania w otwartych przekładniach, do smarowania lin w szerokim zakresie temperatur Lincoln, Ferry Capitain, FLSmidth, Norberg, Falk * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 OG 40 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 OG 40 ( Malleus GL95 *)
Dobrej jakości , bezołowiowy , wolny od rozpuszczalników środek smarny zawierający dodaki EP. Do zastosowania w otwartych przekładniach, do smarowania lin w szerokim zakresie temperatur Lincoln, Ferry Capitain, FLSmidth, Norberg, Falk * - dawna nazwa produktu
|
|||
Gadus S2 OG 50 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 OG 50 ( Malleus GL205 *)
Dobrej jakości , bezołowiowy , wolny od rozpuszczalników środek smarny zawierający dodaki EP. Do zastosowania w otwartych przekładniach, do smarowania lin w szerokim zakresie temperatur Lincoln, Ferry Capitain, FLSmidth, Norberg, Falk * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 OG 80 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 OG 80 ( Malleus GL400 *) Dobrej jakości , bezołowiowy , wolny od rozpuszczalników środek smarny zawierający dodaki EP. Do zastosowania w otwartych przekładniach, do smarowania lin w szerokim zakresie temperatur Lincoln, Ferry Capitain, FLSmidth, Norberg, Falk * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S3 V 220C 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 V 220C 2 ( Albida EP 2*,Retinax LX 2*)
Smar do wysokoobciążonych łożysk, pracujących w wysokich temperaturach przy wydłużonych okresach między przesmarowaniami. Spełnia normy DIN 51502 KP2N-20, ASTM D4950-07 LB-GC. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 100 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 100 2 ( Alvania RL 2*)
Uniwersalny smar przemysłowy przeznaczony do użytku w łożyskach tocznych i ślizgowych pracujących w normalnych warunkach. Zawiera dodatki przeciwutleniające, przeciwzużyciowe i przeciwrdzewne. Spełnia normę DIN 51502 K2K-30 * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 V 100 3 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 100 3 ( Alvania RL 3*)
Uniwersalny smar przemysłowy przeznaczony do użytku w łożyskach tocznych i ślizgowych pracujących w normalnych warunkach. Zawiera dodatki przeciwutleniające, przeciwzużyciowe i przeciwrdzewne. Spełnia normę DIN 51502 K2K-30 * - dawna nazwa produktu
|
|||
Gadus S2 V 100 Q 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 100 Q 2 ( Alvania RLQ 2*)
Niskoszumny smar przemysłowy do łożysk tocznych. |
|||
Gadus S2 V 220 AC 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 V 220 AC 2 ( Alvania WR 2*, Retinax HD 2*) Wysokiej jakości, odporny na wodę, smar litowo-wapniowy typu EP. Przeznaczony do łożysk tocznych i ślizgowych pracujących z maksymalnymi prędkościami w warunkach udarowych. Spełnia normę ASTM D4950-08 LB. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 OGH 0/00 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 OGH 0/00 ( Malleus OGH*)
Wysokotemperaturowy smar do otwartych przekładni np, w młynach obrotowych w cementowniach. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S2 U 460 L 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S2 U 460 L 2 ( Darina R 2*)
Smar do wolnoobrotowych łożysk tocznych i ślizgowych, pracujących w wysokich temperaturach. Charakteryzuje się dobrą odpornością oksydacyjną i niską odparowalnością. * - dawna nazwa produktu |
|||
Alvania S 2 | zobacz | Karta produktu | |
Smar wielozadaniowy, zastosowanie przemysłowe, zawiera dodatki antyutleniające, przeciwzużyciowe oraz przeciwkorozyjne. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S5 T 460 1,5 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S5 T 460 1,5 ( Stamina HDS*) Syntetyczny, wysokotemperaturowy, bardzo trwały smar polimocznikowy EP do pracy pod bardzo dużymi obciążeniami. Spełnia normy ISO 6743-9 L-XCFHB 1., DIN 51502 KP HC 1.5 R-30 * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S5 U 130 D2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S5 U 130 D2 ( Malleus ET*)
Syntetyczny smar wysokotemperaturowy z dodatkami EP do łożysk ślizgowych. Zawiera grafit. * - dawna nazwa produktu |
|||
S5 V 100 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S5 V 100 2 ( Albida EMS 2*)
Syntetyczny smar do wysokoobciążonych łożysk, pracujących w wysokich temperaturach przy wydłużonych okresach między przesmarowaniami. Zawiera antyoksydanty, dodatki EP oraz dodatki przeciwzużyciowe i przeciwkorozyjne. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S5 V 42 P 2,5 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S5 V 42 P 2,5 ( Nerita HV*)
Syntetyczny smar o zwiększonej trwałości do wysokoobrotowych łożysk oraz do silników elektrycznych * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S3 T 460 1,5 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 T 460 1,5 ( Stamina 0511*)
Wysokotemperaturowy, bardzo trwały smar polimocznikowy EP do pracy pod bardzo dużymi obciążeniami. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S3 T 220 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 T 220 2 ( Stamina EP 2*)
Wysokotemperaturowy smar łożyskowy o właściwościach EP oraz wydłużonym okresie użytkowania. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S3 T 100 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 T 100 2 ( Stamina RL 2*)
Wodoodporny, wysokotemperaturowy smar przeznaczony do niskoobciążonych łożysk przemysłowych przy wydłużonych okresach między przesmarowaniami. Możliwe stosowanie w wyższych temperaturach (do 180 °C) przy skróconych interwałach wymiany. * - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus S3 V 460 2 | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 V 460 2 ( Albida HD 2*) Smar do wysokoobciążonych łożysk, pracujących w wysokich temperaturach przy wydłużonych okresach między przesmarowaniami.
* - dawna nazwa produktu |
|||
Gadus Rail S3 EUFR | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus Rail S3 EUFR ( Alvania Grease 2760B*) Specjalny smar do maźnic wózków kolejowych. Zaawansowana technologia wytwarzania została zaaprobowana przez kluczowe przedsiębiorstwa kolejarskie (SNCF i Koleje Belgijskie) oraz producentów OEM jako smar o wydłużonym interwale wymiany dla taboru poruszającego się z prędkościami do 200 km/h. Odpowiada europejskiej specyfikacji EN 12081 klasa A. * - dawna nazwa produktu |
|||
GadusRail S3 EUDB | zobacz | Karta produktu | |
Shell GadusRail S3 EUDB ( Alvania Grease 276 Specjalny smar do maźnic wózków kolejowych. Zaawansowana technologia wytwarzania została zaaprobowana przez kluczowe przedsiębiorstwa kolejarskie (Deutsche Bahn) oraz producentów OEM jako smar o wydłużonym interwale wymiany dla taboru poruszającego się z prędkościami do 200 km/h. Odpowiada europejskiej specyfikacji EN 12081 klasa A. * - dawna nazwa produktu |
|||
GADUS S3 WIREROPE A | zobacz | Karta produktu | |
Shell Gadus S3 Wirerope A to smar litowo-wapniowy na bazie oleju mineralnego o wysokiej lepkości zawierający dodatki antyutleniajace i inhibitory korozji. Dodatkowo w strukture zagęszczacza wbudowane sa dodatki przeciwzatarciowe i przeciwzużyciowe. |